Duża ilość nowej broni

Duża ilość nowej broni

10

Ogromna dawka nowych przedmiotów do Unturned! Wszystkie nowe bronie można znaleźć na wzgórzu między miastem-farmą. Gra staję się coraz bardziej grywalna, niestety brakuje jeszcze automatycznego pobierania map po wejściu na serwer. Autor gry zapowiedział już nawą mapę która ma pojawić się już w grudniu.

 

Nowości:

Broń oakbear. (ID 97)

– Magazynek do oakbear. (ID 98)

Broń kobra. (ID 99)

– Magazynek do kobry. (ID: 100)

Broń Schofield. (ID101)

– Celownik do Schofield. (ID 102)

– Amunicja do Schofield. (ID 103)

Topór strażacki. (ID104)

Kij baseballowy. (ID105)

Kij hokejowy. (ID 106)

Broń asa. (ID 107)

– Amunicja do asa.(ID 108)

Broń hawkhound. (ID 109)

– Celownik hawkhound. (ID 110)

– Magazynek do hawkhound. (ID 111)

Broń bluntforce. (ID 112)

– Amunicja do bluntforce. (ID 113)

– Celownik do bluntforce. (ID 114)

– Różowe jagody. (ID 115)

– Skrzynka z amunicją „ranger”. (ID 119)

Nóż kuchenny. (ID 120)

Nóż wojskowy. (ID 121)

Broń zubeknakov. (ID 122)

– Magazynek ranger. (ID 123)

– Celownik do zubeknakov. (ID 124)

– Duży magazynek ranger. (ID 125)

Broń nykorev. (ID 126)

– Magazynek do nykorev. (ID 127)

– Celownik do nykorev. (ID 128)

Broń snayperskya. (ID129)

– Magazynek do snayperskya. (ID 130)

– Celownik do snayperskya. (ID 131)

Broń dragonfang. (ID 132)

– Magazynek do dragonfang. (ID 133)

– Celownik do dragonfang. (ID 134)

Kij golfowy. (ID 135)

Młot. (ID 136)

Tasak. (ID 137)

Młotek. (ID 138)

Nóż szwajcarski. (ID 139)

Nóż. (ID 140)

Piła ręczna. (ID 141)

Grabie. (ID 142)


– Odgłos uderzenia krytycznego

– Zdolność tworzenia ubrań i plecaków z materiału

– Zdolność tworzenia bandaży oraz szyn do połamanych kończyn

– Dostęp na dach straży pożarnej z alejek na mapie DevTest

– Dodano krzewy jagód różowych

– Dodano losowe omamy wzrokowe po zjedzeniu jagód

– Muzyka podczas śmierci

– Metalowa drabina

– Zmniejszający się odrzut broni podczas przykucnięcia oraz leżenia

– Redukcja drgań broni po zastosowaniu uchwytu

– Wiadomość, gdy plany do tworzenia materiałów nie są dostępne przez brak surowców

– Wzrost odrzutu, gdy broń ma więcej niż 50% uszkodzeń

 

Ulepszenia:

– Krwawienie i złamanie znika po 60 sekundach w trybie easy i normal

– Zombie zadają 1.25x więcej obrażeń gdy uderzają gracza w plecy

– Ulepszony model amunicji cywilnej

– Eksplozja przyciąga zombie

– Magazynek jest wyciągany z broni podczas przeładowania

– Ulepszono hitbox przedmiotów i zmniejszono błędy z fizyką

– Ulepszono animację kija hokejowego i pałki

– Ulepszono strukturę interakcji zombie

 

Zmiany:

– Zmniejszony rozmiar kilku przedmiotów rzemieślniczych

– Zombiaki powodują krwawienie w trybie hard

– Naprawa przedmiotów jest teraz bardziej logiczna

– Zwiększona objętość tłumika

– Złamania i krwawienie wyłączone w trybie easy

– Zablokowane budowanie fundamentów na ostatnim piętrze

– Zmniejszono wypadanie drewna i pojawianie się samochodów

 

 

INNE ARTYKUŁY

1
  • PlayMax12345

    bardzo fajny update…tylko tak dalej nelson 🙂

    • rebarok

      trzeba mu to napisac na forum glownego Unturned

  • qwe

    wiadomo w jakim programie robiony jest unturned?

    • DzonyLoker

      Unity

    • Krzychucs

      Dokładniej Unity3D Nelson jak się nie mylę ma wersję PRO za 1500$. Dosyć ciekawy silnik. Używa jeszcze GIMPA do textur i Blender’a do 3D, a w Unity wszystko skleja w całość i robi skrypty i być może animacje.

      • qwe

        To bajecznie. Ciekawy tylko jestem jakim językiem skrypty robi 😀
        Słyszałem o tym Unity3D i tak się zastanawiam czy ma jakiś zespół, czy całkowicie sam robi, bo przeważnie wersja pro to dla firm jest, czy większych zespołów.

        • Krzychucs

          Ja myślę, że C#bo chyba najlepszy. Boo jest mało popularny a Java może i prosta, ale nie tak rozwinięta czy zoptymalizowana

      • Pomocny Zbigniew

        (FacePalm) mam tu się trochę do przyczepienia.
        1. Wątpię że Nelson Używa Unity3D Pro z texturami też bym polonizował bo po tym co widzę w Unturned 3.0 to textury mi wyglądają na prosty Paint co do Blendera szczerze jak ktoś pamięta Nelson powiedział że jest szansa iż w Workshopie będzie można chwalić się swoimi dziełami wiec przygotujcie się na przeróżne dziwy
        2. W unity da się robić scrypty to prawda ale moim zdaniem robi on to w notepadzie ++
        3.Czy akurat ten temat rozmowy ma coś ***** związanego z Tematem informacji czyli „Duża ilość nowej Broni?

        • Krzychucs

          1.Wersja Unity nie ma nic do textur. Nelson sam robi textury w rozdzielości… 1×1 w GIMP’ie. Nie wierzysz? Obejrz lajwa
          2.W Unity można zmieniać program do skryptów. Możesz to robić nawet notatnikiem.
          3.Nic xD

  • rebarok

    co to znaczy:Zablokowane budowanie fundamentów na ostatnim piętrze? chodzi o budynki takich budowli np straz pozarnej i domow?