Unturned – 3.17.4.0 Nelson robi API dla modyfikacji

Unturned – 3.17.4.0 Nelson robi API dla modyfikacji

7

W tym tygodniu zostały postawione pierwsze kroki w kierunku API stworzonego specjalnie dla twórców modyfikacji w Unturned. Całość zajmie jeszcze sporo czasu, ponieważ muszą zostać przygotowane niezbędne dokumentacje, ale ukończenie prac nad API spowoduje wysyp nowych niemożliwych wcześniej do zrealizowania modyfikacji gry.

W międzyczasie zaszły duże zmiany w stosunku do RocketMod. Sven (twórca RocketMod) niesamowicie otworzył grę tworząc bazę pod pluginy. Zmiana głównie opiera się na tym, że właściciele serwerów nie będą musieli pobierać nowej wersji Rocket po każdej aktualizacji gry.

Nowości:

  • Nowy wynalazki dostępne u NPC – Doc Ernie.
  • Ustawienia efektów „filmowych” – ziarno filmowe, TAA i odbicia powierzchni ekranu.
  • Możliwość wyłączenia „anisotropic filtering” w opcjach gry.
  • Ranga „Coalition” i osiągniecie za quest.
  • Opcja konfiguracyjna dla serwerów „Ray_Aggressor_Distance”, domyślnie ustawione na 8 zamiast 4 (kula mijająca przeciwnika na 8 metrów powoduje, że stajesz się agresorem).
  • Skiny dla broni: Hawkhound, Schofield i Masterkey.
  • Pierwszy etap funkcji modułów.

Ulepszenia:

  • Lepszy efekt deszczu. Teraz tworzy kałużę, a krople potrafią spływać.
  • Posrprocessing używa nowych Unity shaders.
  • Wybuchy zostawiają zaciemnione pole na ziemi.
  • Aktualizacja z Unity 5.4.0p4 do Unity 5.4.2p3.

Zmiany:

  • Otwieranie skrzynek pokazuje ostrzeżenie gdy nizana pozycja jest otwarta.
  • Lotniskowiec ma podstawową maskę navmesh.