Kołyszące się celowniki i opadające kule!

0

Można trochę zmniejszyć kołysanie przytrzymując shift podczas celowania. Pociski wystrzelone z broni snajperskich mają większą prędkość wylotową, co powoduje większy zasięg i mniejszy opad. Tłumiki założone na bronie zmniejszają prędkość pocisku powodując szybsze opadanie.

Strefa śmierci:

deadzone strefa śmierci untunred

Zombiaki znajdujące się w strefie śmierci wybuchają zostawiając przy tym radioaktywne odpady. To oznacza, że musisz teraz unieszkodliwiać takie zombie z odległości, walka wręcz jest słabą opcją. Przyszłe oficjalne mapy mają posiadać rzadkie przedmioty w takich strefach.

Nowości:

  • Kołysanie celowników.
  • Opadanie pocisków.
  • Radioaktywne zombie w strefach śmierci.
  • Trójkątna podłoga. [IDs 1262-1265]
  • Trójkątny dach. [IDs 1266-1269]
  • Przycisk w menu gry pokazujący komentarze do ostatniej aktualizacji.
  • Nowe przedmioty w sklepie gry – Curated Workshop.

Ulepszenia:

  • Konfiguracja zdobywanego doświadczenia z zombie, zwierząt, zasobów i przedmiotów.
  • Manierki i zbiorniki pojawiają się pełne, gdy są stworzone komendą.

Zmiany:

  • Przedmioty z możliwością “wolnego budowania”(plejty, doorframe, itp.) mogą być zniszczone przez wszystkie bronie.
  • Nie można stawiać wieżyczek na pojazdach.
  • Militarne zombie dają bonusowe doświadczenia i cele dają 1XP, gdy zostaną przewrócone.
  • Przepis craftingu wire zużywa o połowę mniej metal scrap.
  • Lokalne współrzędne używają pierwszą pozycję obiektu.

Dodaj komentarz

Please Login to comment
  Subscribe  
Powiadom o