Crime System

Miałem jakieś 2 miesiące przerwy od unturned ale widziałem ostatnie pytania o wipe i może coś ruszę w tym kierunku.

Mi największe problemy sprawia policjarp i nie chodzi tutaj o ludzi którzy w niej są. Ciężko jest o balans, szybko się nudzi. Przy małej ilości graczy nie chce się wbijać do gry co powoduje dalszy spadek graczy. Pomysł jest taki żeby całkowicie usunąć fakcję policjirp i zmienić system crime, gdzie gracze sami stanowią prawo.


Każdy zaczyna grę z czystą kartą i licznikiem zabójstw = 0. Każde kryminalne czynności będą karane na różny sposób. Jeśli zabierzemy hp innemu graczowi, to zostaniemy oznaczeni na pewien czas jako kryminaliści i każdy będzie mógł nas wtedy bezkarnie zabić. To czy ktoś jest kryminalistą, widać jak na niego spojrzymy, po prostu będzie oznaczenie białe lub czerwone (np czerwona czaszka lub inny obrazek). To czy my jesteśmy kryminalistami będziemy widzieć na ekranie wraz z licznikiem kiedy się kończy.

Tutaj rozpisałem sobie małą ściągawkę o co mi chodzi, może być z błędami. Pomysł zaciągnięty jest z różnych gier jak albion, tibia, mortal online2.
crime system.png

Taka zmiana ciągnie za sobą szereg wielu innych zmian, a w szczególności zrobienia regulaminu praktycznie od nowa. Na pewno jest dość dużym eksperymentem ale robienie serwera rp w 2017 roku też nim było.
 
Dzony

Komentarze

Ciekawe ale mam pytanie jeśli chodzi o wbijanie crimu przez niszczenie kół. Czy niszczenie że z pistoletu czy niszczenie że wejście pod koła i się zniszczy? Bo jak wchodzenie to łatwo można interke wymuszać.
Post automatically merged:

I szybkie pytanie jeszcze czy medycy powrócą?
 
Miałem jakieś 2 miesiące przerwy od unturned ale widziałem ostatnie pytania o wipe i może coś ruszę w tym kierunku.

Mi największe problemy sprawia policjarp i nie chodzi tutaj o ludzi którzy w niej są. Ciężko jest o balans, szybko się nudzi. Przy małej ilości graczy nie chce się wbijać do gry co powoduje dalszy spadek graczy. Pomysł jest taki żeby całkowicie usunąć fakcję policjirp i zmienić system crime, gdzie gracze sami stanowią prawo.


Każdy zaczyna grę z czystą kartą i licznikiem zabójstw = 0. Każde kryminalne czynności będą karane na różny sposób. Jeśli zabierzemy hp innemu graczowi, to zostaniemy oznaczeni na pewien czas jako kryminaliści i każdy będzie mógł nas wtedy bezkarnie zabić. To czy ktoś jest kryminalistą, widać jak na niego spojrzymy, po prostu będzie oznaczenie białe lub czerwone (np czerwona czaszka lub inny obrazek). To czy my jesteśmy kryminalistami będziemy widzieć na ekranie wraz z licznikiem kiedy się kończy.

Tutaj rozpisałem sobie małą ściągawkę o co mi chodzi, może być z błędami. Pomysł zaciągnięty jest z różnych gier jak albion, tibia, mortal online2.
Zobacz załącznik 3567

Taka zmiana ciągnie za sobą szereg wielu innych zmian, a w szczególności zrobienia regulaminu praktycznie od nowa. Na pewno jest dość dużym eksperymentem ale robienie serwera rp w 2017 roku też nim było.
Jak na moje, fajnie, że coś działasz ale to już będzie po prostu pvp. Z tego co zrozumiałem to będzie trudno gdziekolwiek wyjść i odgrywać rp...
 
Kilka osób pisze, że będzie teraz samo pvp. Przecież teraz też tak było, chyba że raz na jakiś czas złapało cię pd i na 1h siedziałeś w pace. Tutaj kary za bycie crime mają być większe ale nie są jeszcze rozpisane. Można przykładowo zrobić tak, że czerwoni nie mogą wejść do miast albo tylko do głównego i respia się gdzieś indziej niz normalni ludzie. No i przy śmierci tracisz cały Staff a nie te 20-30%. Balans tego systemu jest jeszcze do wymyślenia.


Ciekawe ale mam pytanie jeśli chodzi o wbijanie crimu przez niszczenie kół. Czy niszczenie że z pistoletu czy niszczenie że wejście pod koła i się zniszczy? Bo jak wchodzenie to łatwo można interke wymuszać.
Post automatically merged:

I szybkie pytanie jeszcze czy medycy powrócą?
Chodzi o zniszczenie z pistoletu lub broni bialej. Ten system niszczenia kół po uderzeniu w coś wgl bym chyba wyłączył.
 
Obecna policja i tak statystycznie przestaje grać po 2 tygodniach.
Trzeba robić serwer żeby był jak najmniej zależny od jakiejkolwiek frakcji online.
Już kiedyś o tym pisałem.
Więc zmiany jak najbardziej na tak. I tak nie ma nic do stracenia bo serwer jest dead.
 
A może zamiast policji wprowadzić jakiś system który ogarniałby wszystkie dotychczasowe czynności policji typu rejestrację auta czy zgłaszanie kradzieży? Nie byłoby problemu z brakiem policji na serwerze, I wydaje mi się że usprawniłoby szybkość działań, bo nie byłoby już czekania na policję aż dojadą na depo, wszystko posprawdzają itp
I ciekawy jestem, jak wyglądałyby napady na np. Bank bez policji?
 
A może zamiast policji wprowadzić jakiś system który ogarniałby wszystkie dotychczasowe czynności policji typu rejestrację auta czy zgłaszanie kradzieży? Nie byłoby problemu z brakiem policji na serwerze, I wydaje mi się że usprawniłoby szybkość działań, bo nie byłoby już czekania na policję aż dojadą na depo, wszystko posprawdzają itp
I ciekawy jestem, jak wyglądałyby napady na np. Bank bez policji?
Nie musi być rejestracji jeśli zostanie wyłączone np kradzież aut.
A bank może pokazywać info dla wszystkich graczy i każdy może wtedy iść go odbić lecz wiadomo nie będzie negocjacji.
Zależy też czy wprowadzone zostanie coś typu /praca policja.
Na wiele sposobów można to rozwiązać. To akurat rzuciłem z głowy ale jak by nad tym posiedzieć to myślę że banki i tego typu podobne rzeczy można by nawet rozgrywać lepiej niż z policja :)
 
Nie musi być rejestracji jeśli zostanie wyłączone np kradzież aut.
A bank może pokazywać info dla wszystkich graczy i każdy może wtedy iść go odbić lecz wiadomo nie będzie negocjacji.
Zależy też czy wprowadzone zostanie coś typu /praca policja.
Na wiele sposobów można to rozwiązać. To akurat rzuciłem z głowy ale jak by nad tym posiedzieć to myślę że banki i tego typu podobne rzeczy można by nawet rozgrywać lepiej niż z policja :)
Wydaje mi się że jeśli kradzież aut została wyłączona, na serwerze działoby się dużo mniej niż wcześniej, każdy by woził się autem beż obawy o nic, bez broni ani nic, a tak to zawsze jakieś interakcje pomiędzy graczami, oraz jakaś akcja na serwerze. Swoją drogą, może to mało popularna opinia, ale wydaje mi się, że płacz osób które przegrywają pvp utrzymywał serwer przy życiu. Osoby które wygrały były bardzo zadowolone, a osoby które przegrały często miały ogromną chęć zemsty, wiec grały jeszcze więcej żeby wygrindować itemy i odegrać się w kolejnym pvp.
 
Ostatnia edycja:
Wydaje mi się że jeśli kradzież aut została wyłączona, na serwerze działoby się dużo mniej niż wcześniej, każdy by woził się autem beż obawy o nic, bez broni ani nic, a tak to zawsze jakieś interakcje pomiędzy graczami, oraz jakas akcją na serwerze. Swoją drogą, może to mało popularna opinia, ale wydaje mi się, że płacz osób które przegrywają pvp utrzymywał serwer przy życiu. Osoby które wygrały były bardzo zadowolone, a osoby które przegrały często miały ogromną chęć zemsty, wiec grały jeszcze więcej żeby wygrindować itemy i odegrać się w kolejnym pvp.
Tak tylko zobacz że teraz każdy pisze ze będzie samo pvp.
Można włączyć normalne zniszczenia pojazdów tak jak kiedyś np.
Czy ktoś by ryzykował tym żeby mu auto rozwalili podczas napadu niż mieć wyjebane? Watpie
 
Tak tylko zobacz że teraz każdy pisze ze będzie samo pvp.
Można włączyć normalne zniszczenia pojazdów tak jak kiedyś np.
Czy ktoś by ryzykował tym żeby mu auto rozwalili podczas napadu niż mieć wyjebane? Watpie
Od tak dawna nie gram, wiec nie wiem jak było kiedyś, ale wydaje mi się że rozwalanie aut nie jest zbyt dobrym pomysłem. Nie wiem jak wyglądało to kiedyś, ale jak tak było to wydaje mi się że jakoś to działało, myślę że można spróbować
 
Chodzi o zniszczenie z pistoletu lub broni bialej. Ten system niszczenia kół po uderzeniu w coś wgl bym chyba wyłączył.
No najlepiej go wyłączyć.
Obecna policja i tak statystycznie przestaje grać po 2 tygodniach.
Trzeba robić serwer żeby był jak najmniej zależny od jakiejkolwiek frakcji online.
Już kiedyś o tym pisałem.
Więc zmiany jak najbardziej na tak. I tak nie ma nic do stracenia bo serwer jest dead.
Ja zawsze chętny do grania byłem
 
Kilka osób pisze, że będzie teraz samo pvp. Przecież teraz też tak było, chyba że raz na jakiś czas złapało cię pd i na 1h siedziałeś w pace. Tutaj kary za bycie crime mają być większe ale nie są jeszcze rozpisane. Można przykładowo zrobić tak, że czerwoni nie mogą wejść do miast albo tylko do głównego i respia się gdzieś indziej niz normalni ludzie. No i przy śmierci tracisz cały Staff a nie te 20-30%. Balans tego systemu jest jeszcze do wymyślenia.



Chodzi o zniszczenie z pistoletu lub broni bialej. Ten system niszczenia kół po uderzeniu w coś wgl bym chyba wyłączył.
system z wypadaniem calego eq gdy jest sie czerwony crime jest git, ale wedlug mnie nie powinno byc totalnie wypadania ubran. a sama propozycja fajna
Post automatically merged:

Tak tylko zobacz że teraz każdy pisze ze będzie samo pvp.
Można włączyć normalne zniszczenia pojazdów tak jak kiedyś np.
Czy ktoś by ryzykował tym żeby mu auto rozwalili podczas napadu niż mieć wyjebane? Watpie
i ub all zeby chomik wbil i popierdalal po mapie z patelnia i rozpierdalal te auta
 
Ostatnia edycja:
Do góry