Zrobione Horde Beacon

dzonyloker

Administrator
Członek Załogi
Sponsor
Mam propozycje, żeby na serwer dodać własny horde beacon wraz z 2 questami na random itemy

Questy u lekarza przy czerwonej z seri "questy poboczne" na zabicie 4 mega zombie gdzie w nagrode dostajemy random item i horde beacon. Kolejny quest gdzie wykorzystujemy ten horde beacon i musimy zabić hordę.

Jak ma wyglądać crafting horde beacona, jakie itemy?

Jakie itemy mają lecieć z horde beacona?

Przykład jak ma wyglaądać loot z hordy, szanse na item ustalamy od 1-100 (musi być trochę mniej przydatnych itemów):
colt 97 - 50
taśma 69 - 100
mre 81 - 100
medkit 15 - 100
eaglefire 4 - 1
.itd
 

CartoonsFromJapan

Dobrze znany
Policja RP
colt 70
taśma 85
mre 80
medkit 75
eaglefire 4





(jeśli to możliwe)

jest też możliwość ulepszenia lootu z hordy, oraz sprawienie że horde beacon byłby cięższy do zdobycia/craftingu

jeżeli chodzi o crafting można by urozmaicić drop zombie i właśnie wedle tych itemów określić crafting





-pomysł ok
 

dzonyloker

Administrator
Członek Załogi
Sponsor
colt 70
taśma 85
mre 80
medkit 75
eaglefire 4





(jeśli to możliwe)

jest też możliwość ulepszenia lootu z hordy, oraz sprawienie że horde beacon byłby cięższy do zdobycia/craftingu

jeżeli chodzi o crafting można by urozmaicić drop zombie i właśnie wedle tych itemów określić crafting





-pomysł ok
Skopiowałeś to co ja dałem jako przykład. Tam może być nawet 1000 itemów. Napisz dokładnie z jakich itemów ten crafting hordy. Ta pierwsza liczba po nazwie to id przedmiotu który tez trzeba dodać.
 

CartoonsFromJapan

Dobrze znany
Policja RP
https://unturnedhub.com/item/spec-ops-vest
armor z military - po 0.5

cobra - 40

może jakieś maski?- 10

armor z ghilie - po 0.7

armor z spec ops - po 0.6



crafting:

blowtorch

chemicals x2

metal sheet x6

rope x6

glue x4

+może dodanie np legendary rarity drop z zombie typu rotten flesh, zombie's tooth, zombie's skull etc. tyle, że szansa na drop byłaby czmś typu 1-2%
i do craftingu byłoby potrzebne tego 2

(jeżęli się da)

myślę żę crafting z lootem doszły do balansu


zachęcam do dalszych odpowiedzi kolejne osoby (koniec ambicji twórczej)


 

Fustion

Stary wyjadacz
Policja RP
https://unturnedhub.com/item/spec-ops-vest
armor z military - po 0.5

cobra - 40

może jakieś maski?- 10

armor z ghilie - po 0.7

armor z spec ops - po 0.6



crafting:

blowtorch

chemicals x2

metal sheet x6

rope x6

glue x4

+może dodanie np legendary rarity drop z zombie typu rotten flesh, zombie's tooth, zombie's skull etc. tyle, że szansa na drop byłaby czmś typu 1-2%
i do craftingu byłoby potrzebne tego 2

(jeżęli się da)

myślę żę crafting z lootem doszły do balansu


zachęcam do dalszych odpowiedzi kolejne osoby (koniec ambicji twórczej)
Z wiadomych powodów nie mozna dodać do craftingu metal sheet (gdyby były dostępne dla graczy, to tworzyliby z nich barykady).
Jednakże jedną z moich opcji craftingu jest:

2x blowtorch, 8 chemicals, 10 rope, 4 glue, 20 metal can + inne rzadkie rzeczy z deadzone (np. nuty)

Zdaję sobie sprawę, że jest to trochę drogo, ale jeżeli jedynym z otrzymywanych przedmiotów miałby być Spec Ops Vest, Eaglefire, czy inne przedmioty to crafting podobny do zaproponowanego przeze mnie byłby w sam raz. (Biorąc pod uwagę ceny przedmiotów z tej edycji, wyszłoby ok. 26k, co i tak jest MEGA tanio)

Zaproponowane przez @CartoonsFromJapan dodanie rzeczy takich jak: "legendary rarity drop z zombie typu rotten flesh, zombie's tooth, zombie's skull etc" jest dobrym pomysłem, coś takiego mogłoby dropić z zombiaków na deadzone, a poszczególna część kosztowałaby u lekarza w namiocie/szpitalu (bądź gdziekolwiek indziej) kolejno na przykład 350, 550, 1000.
 
Ostatnia edycja:

dzonyloker

Administrator
Członek Załogi
Sponsor
Z wiadomych powodów nie mozna dodać do craftingu metal sheet (gdyby były dostępne dla graczy, to tworzyliby z nich barykady).
Jednakże jedną z moich opcji craftingu jest:

2x blowtorch, 8 chemicals, 10 rope, 4 glue, 20 metal can + inne rzadkie rzeczy z deadzone (np. nuty)

Zdaję sobie sprawę, że jest to trochę drogo, ale jeżeli jedynym z otrzymywanych przedmiotów miałby być Spec Ops Vest, Eaglefire, czy inne przedmioty to crafting podobny do zaproponowanego przeze mnie byłby w sam raz. (Biorąc pod uwagę ceny przedmiotów z tej edycji, wyszłoby ok. 26k, co i tak jest MEGA tanio)

Zaproponowane przez @CartoonsFromJapan dodanie rzeczy takich jak: "legendary rarity drop z zombie typu rotten flesh, zombie's tooth, zombie's skull etc" jest dobrym pomysłem, coś takiego mogłoby dropić z zombiaków na deadzone, a poszczególna część kosztowałaby u lekarza w namiocie/szpitalu (bądź gdziekolwiek indziej) kolejno na przykład 350, 550, 1000.
No spoko, tylko itemy które będą wypadać też są bardzo ważne. Można przyjąć, że przy 1 osobie będą wypadać 1 lub 2 itemy bo wiadomo ze horda sie stakuje. Żeby była w tym losowość to musi być kilkadziesiąt itemów w puli. Nie każda horda ma być opłacalna.
 
Fajnie by było, gdyby było np. kilka rodzajów horde beacona, im trudniejszy w craftingu tym lepszy daje loot, np.

Najłatwiejszy to tak jak jest obecnie, czyli
-Blow
-2 chemikalia
-4 kleju
-20 metal canów
-Telewizor
-Karta graficzna

Loot byłby ustalony taki jak wymieniliście powyżej, czyli
-Colt 97 - 50
-Taśma 69 - 100
-MRE 81 - 100
-Medkit 15 - 100
-Eaglefire 4 - 1

Średni horde bacon:
-Blow
-3 chemikalia
-6 kleju
-30 metal canów
-Telewizor
-2 karty graficzne

i dawaloby to loot trochę lepszy od zwykłego, większe szanse na lepsze itemy
Najtrudniejszy horde beacon:
-Blow
-5 chemikalii
-10 kleju
-50 metal canów
-2 telewizory
-4 karty graficzne

Dawałby najlepszy loot. Wraz z poziomem trudności horde beacona zwiększałaby się oczywiście trudność fali.
Możnaby było też zrobić tak, że podczas full moona będą większe szanse na lepszy loot.
Wiem, że wykonanie takiego czegoś byłoby ciężkie, ale na pewno urozmaiciłoby rozgrywkę oraz dało nowe źródło broni, które w tej edycji zostały lekko ograniczone.
 
Do góry