Informacje o 3.0 - Wrześniowy rozkład jazdy

Status
Zamknięty.

dzonyloker

Administrator
Członek Załogi
Sponsor


dzonyloker
Jak już dobrze wiecie Unturned przechodzi wielkie zmiany. Idziemy w kierunku optymalizacji, dedykowanych serwerów wyświetlanych na liście serwerów steam, VAC (anty-cheat), warsztatu steam i ogólnego polepszenia sieci.

Przybliżona lista rzeczy do zrobienia przed wyjściem testowej wersji 3.0
  • Pełne wdrożenia do głównego menu gry ( Opcje wyboru rozdzielczości zamiast suwaka)
  • Wykończenie istniejących już zawartości.
  • Dodanie aktywów do testu mapy/miasta.
  • Zaimplementowanie dźwięków.
  • Zbudowanie testowej mapy na livestreamie.
  • Rozpoczęcie prywatnych testów w celu znalezienia poważnych błędów.
  • Rozpoczęcie publicznych testów w połowie września.

Oto moja lista prac z ostatnich kilku dni:

Dobrze było by wprowadzić realistyczną liczbę pokoi dla obiektów mieszkalnych oraz nadać dynamikę takim elementom jak oświetlenie, drzwi czy okna.


Drzewa są teraz lepiej zoptymalizowane. Testowane na 16,000 egzemplarzach przy mapie o powierzchni 64km²


Stosowana technika jest teraz integralną częścią sieci, co pozwala na znaczne zwiększenie liczby obiektów w grze.

Większość prac polegała na optymalizacji i dotyczyła infrastruktury, ale obiecuje że w następnym poście pokaże wam więcej ! (być może w postaci filmu)

Można oczekiwać informacji o nowym menu gry 2 września.

Chciałbym jeszcze przedstawić animację stworzoną przez Killsinoo's


Dzięki za przeczytanie !


.
 
Status
Zamknięty.
Do góry