Player Bounty

D

Deleted member 4082

Zastanawiam się, czy dodanie do gry możliwości nagrody za zabójstwo byłoby dobrym pomysłem... 1 gracz mógłby zarządzić nagrodę za zabicie danego gracza (ilość monet do wyboru z konta gracza). Gdyby ktoś został zabity otrzymał by monety jako nagrodę. Wypowiedzcie się pod spodem co wy na to, ponieważ istnieje to na innych serwerach i całkiem sprawnie działa.

PS: To mój pierwszy post i nie jestem zbyt doświadczony w Unturned, ale sieć serwerów naprawdę mi się podoba i chcę podzielić się kilkoma pomysłami. :D
 
D

Deleted member 4082

To weźmy pod uwagę sytuacje grupy/klanu, która ma 4 osoby. Każdy ma po 2000 monet, ale jeden z nich chce zabić swoich sojuszników dla nagrody. Można dodać coś takiego, aby po wpisaniu komendy na nagrodę:
  1. Ktoś, kto ma zostać obsadzony nagrodą nie mógłby być w grupie/klanie, w którym znajduje się osoba, która zarządziła nagrodę od np. 2h (można czas tutaj zmienić, żeby to wszystko zbilansować).
  2. Jeśli te 2h miną można wówczas wyznaczyć nagrodę, lecz trzeba czekać np. 30 minut (też można tu ustawić) aż aktualnie będzie to ważne (chcę tutaj uniknąć kampienia na nowych graczach... Ktoś zobaczy kogoś słabego ustawiłby sobie nagrodę z sojusznikiem i by co chwilę kampili monety. W ten sposób musieliby śledzić go 30 min i dopiero go zabić)
  3. Jeśli gracz oznaczony nagrodą umrze w sposób niezależny od innych graczy (np. zabije go zombie) to nagroda na niego obsadzona by się zmniejszała o połowę a sam gracz (który ma zostać zabity) traciłby 10% wartości swojego konta.
  4. Wszystkie nagrody od innych graczy mogłyby się sumować, ale żeby uniknąć tu miliardów monet za 1 gracza można by było dodać limit pod wzgląd reputacji (jeśli ktoś by miał dobrą reputację np. 10 to nagroda maksymalnie mogłaby wynosić 200 a jeśli ktoś by miał reputacje -520 to nagroda wzrosłaby do np. 2000. Wtedy też lepsi gracze nie mogliby już chodzić całkiem spokojnie po ulicach tylko musieliby naprawdę uważać i urozmaiciłoby to rozgrywkę).
Na razie nie mam więcej pomysłów co by o to zrobić... Próbowałem to jak najlepiej przedstawić i chyba wówczas byłoby wszystko zbilansowane (jedynie pozmieniać ten czas i wysokość nagród). ;)

-=EDIT=-

Jeśli osoba nie byłaby nigdy w grupie/klanie, w którym znajduje się osoba, która zarządziła nagrodę to wystarczyło by tylko te 30 minut.
 

Zyk Zak

Użytkownik
Pegza napisał:
To weźmy pod uwagę sytuacje grupy/klanu, która ma 4 osoby. Każdy ma po 2000 monet, ale jeden z nich chce zabić swoich sojuszników dla nagrody. Można dodać coś takiego, aby po wpisaniu komendy na nagrodę:
  1. Ktoś, kto ma zostać obsadzony nagrodą nie mógłby być w grupie/klanie, w którym znajduje się osoba, która zarządziła nagrodę od np. 2h (można czas tutaj zmienić, żeby to wszystko zbilansować).
  2. Jeśli te 2h miną można wówczas wyznaczyć nagrodę, lecz trzeba czekać np. 30 minut (też można tu ustawić) aż aktualnie będzie to ważne (chcę tutaj uniknąć kampienia na nowych graczach... Ktoś zobaczy kogoś słabego ustawiłby sobie nagrodę z sojusznikiem i by co chwilę kampili monety. W ten sposób musieliby śledzić go 30 min i dopiero go zabić)
  3. Jeśli gracz oznaczony nagrodą umrze w sposób niezależny od innych graczy (np. zabije go zombie) to nagroda na niego obsadzona by się zmniejszała o połowę a sam gracz (który ma zostać zabity) traciłby 10% wartości swojego konta.
  4. Wszystkie nagrody od innych graczy mogłyby się sumować, ale żeby uniknąć tu miliardów monet za 1 gracza można by było dodać limit pod wzgląd reputacji (jeśli ktoś by miał dobrą reputację np. 10 to nagroda maksymalnie mogłaby wynosić 200 a jeśli ktoś by miał reputacje -520 to nagroda wzrosłaby do np. 2000. Wtedy też lepsi gracze nie mogliby już chodzić całkiem spokojnie po ulicach tylko musieliby naprawdę uważać i urozmaiciłoby to rozgrywkę).
Na razie nie mam więcej pomysłów co by o to zrobić... Próbowałem to jak najlepiej przedstawić i chyba wówczas byłoby wszystko zbilansowane (jedynie pozmieniać ten czas i wysokość nagród). ;)

-=EDIT=-

Jeśli osoba nie byłaby nigdy w grupie/klanie, w którym znajduje się osoba, która zarządziła nagrodę to wystarczyło by tylko te 30 minut.
Witam.
Jak to się ma do zasad związanych z napadaniem i ogólnie zabijaniem w strefach i poza nimi? Bo jeżeli zaczną gracze wystawiać nagrody to może skończy się to tak że zrobi się z tego PVP server. Może wprowadzić zawody a jeden z nich to Łowca nagród. Można też dodać Inspektora Budowlanego który będzie dodawał ludzi do grupy jak chcą coś zbudować poza drzwiami i oknami i parę innych ale to już na osobny temat.
 

Xx_2famous4U_xX

Stary wyjadacz
Zyk Zak napisał:
Witam.
Jak to się ma do zasad związanych z napadaniem i ogólnie zabijaniem w strefach i poza nimi? Bo jeżeli zaczną gracze wystawiać nagrody to może skończy się to tak że zrobi się z tego PVP server. Może wprowadzić zawody a jeden z nich to Łowca nagród. Można też dodać Inspektora Budowlanego który będzie dodawał ludzi do grupy jak chcą coś zbudować poza drzwiami i oknami i parę innych ale to już na osobny temat.
są tez serwery survival
 
Do góry