Podanie na KidModa

Status
Zamknięty.
Nick: czarny
Kilka słów o sobie: Mam na imię Maciej i chodzę do drugiej klasy liceum. Jestem bardzo ogarniętym, konsekwentnym i pomocnym graczem. Interesuje się sportem i wędkarstwem. W unturned gram od marca 2020 roku i mam ponad 700h i prawie cały ten czas poświęciłem na granie na serwerowni unturned.pl. Szybko i sprawnie podejmuje decyzje, do tego swojego skilla oceniam ponad przeciętnie. Razem z kolegami gramy w pięcioosobowej grupce i nie sprawiamy problemów na serwerze. Podanie piszę drugi raz, za pierwszym razem było mało odzewu. Temat podania na kidmoda cieszy się małą popularnością (od maja pojawiły się 4 podania), a mi bardzo zależy na zostanie nim. Myślę, że mam bardzo dobre stosunki z adminami jak i graczami i z nikim nie mam "kosy". Głównie grałbym na serwerze PL4. Serwery borykają się z małą aktywnością adminów jak i graczy, co bardzo mnie boli jako gracza.
Co wniesiesz do ekipy?: Lubie nawiązywać nowe kontakty i mogę zapewnić, że pomimo mojego wieku jestem dojrzały. W ekipie nie przeszkadzają mi osoby ode mnie starze jak i młodsze, do wszystkich czuje respekt i okazuje szacunek. Napewno wniosę większą aktywność adminów na serwerze jak i świeżość w administracji.
Ile czasu spędzasz na serwerze?: Jako, że jest częściowy lockdown w domu spędzam bardzo dużo czasu, przez to dużo gram w unturned dziennie od 3 do 5 godzin, czasami więcej.
Czy byłeś banowany i za co?: Dostałem dwa bany, pierwszy ban był za podanie linku do mojego discorda na 1h, i drugi ban był na 72h za to, że wykorzystywaliśmy bug w grze na własną korzyść. (skończyło się to wreckiem bazy)

p.s Chciałbym, aby gracze oceniali moje podanie pod kątem mojego zachowania, a nie sposobu grania w unturned :) pozdro.

DmINx

Użytkownik