Unturned – 3.17.4.0 Nelson robi API dla modyfikacji

7

W tym tygodniu zostały postawione pierwsze kroki w kierunku API stworzonego specjalnie dla twórców modyfikacji w Unturned. Całość zajmie jeszcze sporo czasu, ponieważ muszą zostać przygotowane niezbędne dokumentacje, ale ukończenie prac nad API spowoduje wysyp nowych niemożliwych wcześniej do zrealizowania modyfikacji gry.

W międzyczasie zaszły duże zmiany w stosunku do RocketMod. Sven (twórca RocketMod) niesamowicie otworzył grę tworząc bazę pod pluginy. Zmiana głównie opiera się na tym, że właściciele serwerów nie będą musieli pobierać nowej wersji Rocket po każdej aktualizacji gry.

Nowości:

  • Nowy wynalazki dostępne u NPC – Doc Ernie.
  • Ustawienia efektów “filmowych” – ziarno filmowe, TAA i odbicia powierzchni ekranu.
  • Możliwość wyłączenia “anisotropic filtering” w opcjach gry.
  • Ranga “Coalition” i osiągniecie za quest.
  • Opcja konfiguracyjna dla serwerów “Ray_Aggressor_Distance”, domyślnie ustawione na 8 zamiast 4 (kula mijająca przeciwnika na 8 metrów powoduje, że stajesz się agresorem).
  • Skiny dla broni: Hawkhound, Schofield i Masterkey.
  • Pierwszy etap funkcji modułów.

Ulepszenia:

  • Lepszy efekt deszczu. Teraz tworzy kałużę, a krople potrafią spływać.
  • Posrprocessing używa nowych Unity shaders.
  • Wybuchy zostawiają zaciemnione pole na ziemi.
  • Aktualizacja z Unity 5.4.0p4 do Unity 5.4.2p3.

Zmiany:

  • Otwieranie skrzynek pokazuje ostrzeżenie gdy nizana pozycja jest otwarta.
  • Lotniskowiec ma podstawową maskę navmesh.

Dodaj komentarz

7 komentarzy do "Unturned – 3.17.4.0 Nelson robi API dla modyfikacji"

  Subscribe  
najnowszy najstarszy
Powiadom o
Rebarok
Gość

a co dokładnie będzie można robić za pomocą API?

DzonyLoker
Gość

Np. Przyciski na ekranie gry które po kliknięciu wywołują komendy w grze.

Maksymilian Konopielko
Gość

Ulepszenia:

*Lepszy efekt deszczu. Teraz tworzy kałużę, a krople potrafią spływać.
*Posrprocessing używa nowych Unity shaders.

Zbugowane nie sprawdzane tak to sie prezentuje na ustawieniach gry ultra dodam tez ze testowałem to na singlu i mulit jest to samo. Nie powiem jeszcze o budujacym się noktowizorze który zmienia wszystkie tekstury po zdjęciu na zielone. czy tez trawa która tez się zaslania ci pole widzenia do polowy
comment image comment image comment image comment image comment image comment image

DzonyLoker
Gość

Ciekawe, u mnie nie występują takie problemy.

Ugohfit`
Gość

no coz tak to jest jak sie gra na tosterze ale powiem ze u mnie jest tak co do tych lepszych kaluz ze sa na calej mapie w kazdym miejscu oprocz budynkow setki kaluz obok siebie

Maksymilian Konopielko
Gość

Jak to ja toster to ja swiety jestem 😀
comment image

SkyZi1015051
Gość

Mi po tym updajcie przy workshop assets 325/350 gra się crasuje i cały czas nie ma brak odpowiedzi ani crash napis