Unturned 4.x Devlog #007

9

Znaki uliczne będzie można ustawiać z własnymi nazwami w edytorze map. Dzięki temu nawigacja na mapie może być bardziej interesująca i nie wymaga to żadnych dodatkowych modów.

Jak zwykle wszystko trwa dłużej niż oczekiwano, ale tak czy inaczej, w ostatnim tygodniu nastąpił duży postęp w tworzeniu rekwizytów dla mapy testowej. Nelson stara się dopracować szczegóły, aby można było przetestować wydajność gry. Niektóre funkcje zostaną dodane i rozwinięte w późniejszym czasie, jak obiekty które można niszczyć.

Łazienki będą mogły mieć wpływ na rozgrywkę przez oczyszczanie brudnej wody lub dostarczanie czystej.

Budynek straży pożarnej jest pierwszym tego typu. Korzysta on z tabliczek z nazwami które są do niego przyklejone. Nazwy te będzie można również zmieniać w edytorze

W tym tygodniu zostały też stworzone narzędzia do losowego dobierania kolorów, wypełniania ram okiennych, obracania rekwizytów itp. Nie można losowo generować całych miast 😀 to byłoby za proste.

9
Dodaj komentarz

Please Login to comment
8 Comment threads
2 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
9 Comment authors
AzkaalImperatoRmejdikonder211Kroganin Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy
Powiadom o
WENONUS
Gość

Fajnie patrzyć na te postępy :))

SonAmadik
Gość

ciekawe czy lustra beda dzialac czy beda tylk rozmytymi powierzchniami, ma to spory wplyw na plynnosc. ;>

hyasdw
Gość
hyasdw

Nie mogę się doczekać 😀

Kroganin
Gość

Jeśli będzie można pobierać wodę z sedesu to będzie moim ulubionym survivalem.

konder211
Gość
konder211

A kiedy wogóle ma wyjść te Unturned 4.0 ??

mejdi
Gość
konder211

A kiedy wogóle ma wyjść te Unturned 4.0 ??

Nie podano konkretnej daty.Moze nie długo wyjdzie jakas beta.

konder211
Gość
konder211

ok ok dzięki za odpowiedz 🙂

Azkaal
Gość
Azkaal

miałeś na myśli pre alpha albo alpha

ImperatoR
Gość
ImperatoR

Mam nadzieję że do pojazdu możne będzie wsiąść tylko przez podświetlenie drzwi a nie od strony koła