Unturned II Devlog #020

3

Cześć! Wiemy, że od dłuższego czasu nic nie było wstawiane na stronę główną serwisu ale planujemy to zmienić.

Nelson musiał przepisywać prawie całego kod gry odpowiedzialny za ekwipunek, zachowując przy tym ulepszenia wprowadzone już w wersji 3.0. Na przykład przedmioty są teraz całkowicie modułowe, a nie jak w 3.0 gdzie przypisane mają określone wartości. Oznacza to, że teraz możesz mieć zwykłą koszulkę do noszenia, która akceptuje dodanie celownika i może być używana jako broń biała. Nie żeby takie coś miało istnieć, ale ułatwia sprawę w innych sytuacjach. Przykładowo mocowanie elementów noktowizyjnych do hełmu lub zmianę nazwy przedmiotu, tak jak to było pokazane na filmie.

Film jest całkowicie po angielsku ale można zobaczyć na nim:

  • Nową mapę na której testowany jest zasięg i opad kul,
  • Nowy system zamykania na liczbowe hasło oraz klucz,
  • Dzielenie, ładowanie naboi i magazynków,
  • Planowane zmiany na stronie Trello – link,
  • Zwiększenie dostępności do dema. Planowane jest udostępnienie publicznego klucza jak w becie 3.0 zamiast wysyłania pojedynczych sztuk na email.

3
Dodaj komentarz

Please Login to comment
3 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
Zero SkilaKroganinKnykciu197 Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy
Powiadom o
Knykciu197
Gość

Nie podoba mi się że Nelson skupia się na takich aspektach gry jak grafiki przedmiotów w ekwipunku itd, aczkolwiek system modyfikacji broni wydaje się fajny, balistyka wkoncu będzie jakkolwiek okej no i ogólnie wydaje mi się że gra będzie mniej arcadowa a dla mnie osobiście to plus, te kody do skrzynek nwm jak to do końca będzie działać co jeśli np stracimy klucz itd trochę śmierdzi rusztem, dzielenie ammo jest okej wyjmowanie z magazynków i ładowanie pojedynczych naboii to czyste dayz, też metrometr na lunecie wygląda dosyć fajnie, jestem ciekawy jaki będzie maksymalny render distance I skuteczność broni liczę na… Czytaj więcej »

Kroganin
Gość

Knykciu197 napisał Nie podoba mi się że Nelson skupia się na takich aspektach gry jak grafiki przedmiotów w ekwipunku itd, aczkolwiek system modyfikacji broni wydaje się fajny, balistyka wkoncu będzie jakkolwiek okej no i ogólnie wydaje mi się że gra będzie mniej arcadowa a dla mnie osobiście to plus, te kody do skrzynek nwm jak to do końca będzie działać co jeśli np stracimy klucz itd trochę śmierdzi rusztem, dzielenie ammo jest okej wyjmowanie z magazynków i ładowanie pojedynczych naboii to czyste dayz, też metrometr na lunecie wygląda dosyć fajnie, jestem ciekawy jaki będzie maksymalny render distance I skuteczność broni… Czytaj więcej »

Zero Skila
Gość

Knykciu197 napisał Nie podoba mi się że Nelson skupia się na takich aspektach gry jak grafiki przedmiotów w ekwipunku itd, aczkolwiek system modyfikacji broni wydaje się fajny, balistyka wkoncu będzie jakkolwiek okej no i ogólnie wydaje mi się że gra będzie mniej arcadowa a dla mnie osobiście to plus, te kody do skrzynek nwm jak to do końca będzie działać co jeśli np stracimy klucz itd trochę śmierdzi rusztem, dzielenie ammo jest okej wyjmowanie z magazynków i ładowanie pojedynczych naboii to czyste dayz, też metrometr na lunecie wygląda dosyć fajnie, jestem ciekawy jaki będzie maksymalny render distance I skuteczność broni… Czytaj więcej »