3.27.2.0 Aktualizacja gry – Balans rajdowania baz

5

Świąteczną radość czuć w powietrzu. Wszyscy na pokładzie Liberatora ubrali się świątecznie i wystroili statek. Śnieg zgromadził się w kilku miejscach i można teraz robić śnieżki. To nie takie zwykłe śnieżki 🙂

Na mapach Pei, Washington i Russia, ktoś (może zombie?) postawił choinkę z prezentami. Być może znajdują się w nich całkiem mocne bronie. Prezenty świąteczne trafiają też w formie skrzynki ze skinami, wkrótce sami się o tym przekonacie!

Balans rajdowania baz:

  • Horde beacon był niewiarygodnie dużym źródłem wysokopoziomowych przedmiotów dla dużych grup. Od teraz ma dawać ich mniej. Teraz do craftingu wymaga też detonatora.
  • Karabiny maszynowe które uszkadzały bazy korzystając z amunicji o niskim kalibrze były zbyt mocne. Ogólne obrażenia w stosunku do baz zostały zmniejszone.
  • Elementy metalowe są znacznie bardziej opłacalne do budowania, a ładunki c4 nadal działają skutecznie na drewnianych budowlach. Wymaganie wielu ładunków, aby zniszczyć pojedynczą drewnianą ścianę jest frustrujące, ale to może być później zmienione.
  • Ograniczając dostępność przedmiotów do rajdowania, domyślne mnożniki wytrzymałości baz mogą zostać podobne, ale w razie potrzeby będą zmienione

Jak wiadomo na naszych serwerach domyślne hp baz jest zwiększone i po tej aktualizacji będziemy musieli ustalić wartości ponownie.

 

Nowości:

  • Kilka nowych skinów ograniczonych czasowo można kupić w sklepie stockpile
  • Odseparowano mnożniki “pancerza” struktur na low-tier i high-tier. Metal i cegły są klasyfikowane jako high-tier i od teraz mają 2x więcej pancerza/hp.
  • Dodano freeform glass plates które można stawiać jak się chce. Tworzy się je z glass windows. [IDs 892-894]
  • Dodano możliwość podania komunikatu przy wyłączaniu serwera.
  • System ostrzegania przed brakiem kompatybilności na pliki z warsztatu steam używające wersji unity 2017.4 LTS
  • Dodano możliwość wykonania słabego rzutu granatem drugim przyciskiem myszki. Strong_Throw_Force [1100] – mocny rzut, Weak_Throw_Force [600] – słaby rzut, Boost_Throw_Force_Multiplier [1.4] przelicznik przy rozdanym skillu. Wcześniej moc rzutu wynosiła 750 z przelicznikiem x2 przy rozdanych skillach.

Zmiany:

  • Nykorev, Hell’s Fury i Dragonfang korzystają teraz tylko z high caliber ammo, a ich obrażenia na przeciwko budowlom są zmniejszone.
  • Nieco niższe obrażenia przeciwko budowlom z broni: Ekho, Matamorez, Grizzly i Timberwolf.
  • Nagroda z Horde Beacon skaluje się przez pierwiastek kwadratowy liczby uczestników, a nie liniowo. Przykładowo – 2 graczy daje mnożnik ~1.41x, 3 graczy daje ~1.73x.
  • Horde Beacon potrzebuje detonatora do craftingu.
  • Wymagane tekstowe potwierdzenie podczas przerabiania skinów albo przyciśnięty CTRL. Wcześniej tylko mythicale wymagały potwierdzenia.
  • Duży tekst na czacie nie znika.
  • Wyłączone zaciski ruchu w edytorze.
  • Domyślne filtry na szukanie serwerów wykorzystujących pliki z warsztatu steam.

 

5
Dodaj komentarz

Please Login to comment
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Zero Skila Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy
Powiadom o
Zero Skila
Gość

jedyne co mi się nie podoba to , to że teraz nyko , itp trzeba ładować high caliber ammo

Voorhes
Gość

Brakuje tu jednej ważnej linii z fixes, a mianowicie:

  • Fixed placing multiple structures at the same location at the same time,

co oznacza, że nie ma już możliwości stawiania na przykład kilku ścian w jednym miejscu jak to dotąd można było robić w kilka osób. A z życia wiemy, że pojawiały się dość często bazy z podwójnymi czy nawet potrójnymi ścianami.

lamytomy
Gość

co teraz z nyko na pl10? @dzonyloker

Barti_PL
Gość
lamytomy

co teraz z nyko na pl10? @dzonyloker

Bedzie nimi trudniej rajdowac ;v